MiFID II - nye forretningsmodeller og produkter på investeringsområdet

Startdato 31-05-17, 09:30 - 11:30
Sted Vartov

MiFID IIs regulering af tredjepartsbetalinger er utvivlsomt ét af de områder, der har givet anledning til mest arbejde indtil videre, herunder ift. ændringer i de eksisterende produkter og forretningsmodeller på investeringsområdet. Den 31. maj gør vi status herpå og forsøger at blive klogere på, hvilken vej pilen vender fremadrettet.

David Moalem vil gennemgå rammerne for nye produkter og forretningsmodeller i lyset af MiFID II, hvorefter Thomas Valentiner og Sune Worm Mortensen vil beskrive, hvordan deres respektive virksomheder lige nu står i forhold til nye produkter og forretningsmodeller.

David Moalem, Ph.D.

Partner, Bech-Bruun

Besøg David på LinkedIn

Thomas Valentiner

Deputy Chief Sales Officer, Sparinvest

Besøg Thomas på LinkedIn

Sune Worm Mortensen

Global Head of Wealth Offerings, Danske Bank

Besøg Sune på LinkedIn

Dette medlemsmøde er arrangeret af Finansforeningens Wealth Management udvalg:

Mads Jensen, Peter Reedtz, John Poulsen, Christian Olsen, David Moalem, Kim Dalsgaard, Niels Elmo Jensen og Nikolaj Holdt Mikkelsen

Tilmeld dig her

More information

CFA Society Denmark has determined that this program qualifies for ​2 CE credit hours. If you are a CFA Institute member, CE credit for your participation in this program will be automatically recorded in your CE tracking tool.

CFA Institute Passport Program
To register for an event, please contact mail@finansforeningen.dk

Finansforeningen / CFA Society Denmark | H.C. Andersens Blvd. 7, 1., DK-1553 København V | T: +45 3332 4275 | mail@finansforeningen.dk