Forside Netværk Print

Fund & Manager Selection

Fund & Manager Selection Netværket er skabt af fagfolk – og for fagfolk. Det er et forum, hvor vi vil drøfte rent faglige emner, og hvor dagsordenen ikke er påvirket af ”sell side” og marketinginteresser. Bidragene vil komme fra talere fra ind- og udland – herunder fra netværkets deltagere – og kombineres med udveksling af erfaringer, ideer, viden mv. mellem medlemmerne. Netværket forventer på denne måde at kunne give faglig udvikling og indsigt til en beskeden pris. Da netværket mødes i Danmark, spares deltagerne endvidere for omkostninger til transport, overnatning og rejsetid.

Netværkets deltagere:

• Arbejder dybdegående og bruger en væsentlig del af deres tid på selection og monitorering

• Udfører in-house analyser og due diligence af managers, funds og performance

• Har mindst et par års erfaring

De er ikke ansvarlige for:

• Client management

• Sell side hos managers og fund udbydere

• Asset allocation og portfolio management med direkte investeringsansvar

• Alternative investeringer, herunder private equity og hedge funds

Netværket fokuserer på:

Udveksling af viden og erfaringer mellem erfarne medarbejdere inden for netværkets emneområder - ikke på uddannelse af nyansatte i fund og manager selection funktioner.

Flere informationer

Vil du vide mere om Fund & Manager Selection Netværket, er du velkommen til at kontakte Finansforeningens direktør:

Keld Lundberg Holm

tlf. 33 32 42 75

klh@finansforeningen.dk

Deltagelse i netværket forudsætter medlemskab af Finansforeningen. Deltagergebyret for deltagelse i to til fire hel-/halvdagsmøder i netværket er 4.500 kr. ekskl. moms p.a. og inkluderer materiale, lokaleleje, forplejning til møderne, en årlig middag, honorarer, rejseudlæg til eksterne talere etc.

Udvalget bag Fund & Manager Selection Netværket

Niels Møller Christensen